درخواست یک معلم در بازدید دانش آموزان استثنایی از گلخانه کیلان مطرح شد که لازم است تا مسئولان دماوند به مدارس و دانش آموزان استثنایی بیشتر توجه کنند.
صبح امروز دانش آموزان مدرسه استثنایی البرز دماوند با حضور معلمان خود از گلخانه شهرداری کیلان بازدید کردند.
در این بازدید، 20 نفر از دانش آموزان ناشنوا، کمتوان و نابینا از پایه پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی حضور داشتند و از قسمتهای مختلف این گلخانه بازدید کردند.
در این گلخانه، شمشاد، گل سرخ، گل رز، کاج، سرو و ... کاشته میشود و مسئول فضای سبز شهرداری کیلان شرایط هر یک از گیاهان موجود را برای دانش آموزان مدرسه استثنایی دماوند توضیح داد.
معلم پایه ششم ابتدایی ناشنوایان مدرسه استثنایی البرز دماوند نیز در حاشیه این مراسم در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: فصلی به نام «کارآفرینی» در کتاب درسی وجود دارد که به کشت سبزی، کاشت درختهای زینتی و گل و گیاه میپردازد.
اعظم حبیبزاده با بیان اینکه این بازدید به همت شهرداری کیلان انجام شد، افزود: هدف اصلی حضور دانش آموزان در این گلخانه، آشنایی بیشتر آنان با گلخانه، فضای آن و گیاهان است.
وی تصریح کرد: کتابهای درسی دانش آموزان استثنایی با کتابهای دانش آموزان روزانه هیچ فرقی ندارد و فقط این دانش آموزان نیاز به تمرین بیشتری دارند.
معلم پایه ششم ابتدایی ناشنوایان مدرسه استثنایی البرز دماوند به انگیزه خود برای تدریس به این دانش آموزان اشاره کرد و گفت: از تمام مسئولان خواهشمندیم که توجه و نگاه بیشتری به تنها مدرسه استثنایی شهرستان دماوند داشته باشند.
حبیبزاده خاطرنشان کرد: بعضی از دانش آموزان این مدرسه استثنایی از روستاهای دور شهرستان دماوند در کلاسهای درس حضور پیدا میکنند.
در پایان این بازدید، هر یک از دانش آموزان مدرسه استثنایی البرز دماوند نفری یک گلدان به انتخاب خود هدیه گرفتند.
منبع: فارس