بر فراز بام ایران

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، از شنبه در دماوند

خبرگزاری تسنیم: فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی از روز شنبه در لوکیشن اصلی خود در دماوند آغاز می‌شود.

 فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بهروز افخمی در زعفرانیه به پایان رسیده و گروه تا چند روز دیگر راهی دماوند می‌شوند.
عوامل تولید فیلم سینمایی«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» از روز شنبه وارد لوکیشن اصلی خود در دماوند می‌شوند تا فیلمبرداری بخش عمده کار را انجام دهند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ره آورد شماره 521+ دانلود

 

دریافت
حجم: 7.03 مگابایت
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آغاز برداشت سیب از باغ های دماوند

باغداران کهن شهر ایران محصول نامی این شهر را از شاخسار درختان می چینند و راهی بازار می کنند. 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

گذری و نظری

یک. پایان تابستان و آغاز پاییز، هر ساله ما را با دو اتفاق بزرگ مواجه می کند؛ هفته ی دفاع مقدس و بازگشایی مدارس! درست مثل سی و یک شهریورماه 59 - سی و دو سال قبل - که مدرسه مان را با رنگ بمب و موشک و خمپاره آغاز کردیم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

درباره انتخاب شهرداران

1. شوراهای شهر در منطقه شرق تهران، در اولین جلسات خود برای انتخاب شهردار مطلوبشان، رایزنی کردند که در برخی شهرها به ابقاء شهردار منجر شد و در برخی شهرها به تغییر شهردار و در برخی نیز با انتخاب سرپرست - تا لحظه نوشتن این مطلب - شهرداری اداره می شود. جای سپاس دارد از شوراهایی که به ابقاء یا تغییر شهردار با سرعت رای دادند و تکلیف شهر خود را معلوم کردند. امیدواریم شهرهایی هم که با سرپرست اداره می شود هرچه سریعتر برزخ بلاتکلیفی را پایان دهند و روند آبادانی و عمرانی دیار خود را سرعت ببخشند. از شهردارانی که خداحافی کردند تشکر می کنیم و به آنانکه ابقاء وانتخاب شدند هم تبریک می گوییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

افتتاح دارالایتام در شهرستان دماوند با حضور آیت الله مکارم شیرازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰