خبرگزاری تسنیم: فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی از روز شنبه در لوکیشن اصلی خود در دماوند آغاز می‌شود.

 فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بهروز افخمی در زعفرانیه به پایان رسیده و گروه تا چند روز دیگر راهی دماوند می‌شوند.
عوامل تولید فیلم سینمایی«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» از روز شنبه وارد لوکیشن اصلی خود در دماوند می‌شوند تا فیلمبرداری بخش عمده کار را انجام دهند.


تنها رامبد جوان تا به امروز جلوی دوربین افخمی نرفته است که بازی او نیز از چند روز دیگر آغاز می‌شود. همچنین به زودی مراحل فنی فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر شروع خواهد شد.


این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است. فیلمنامه «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را مرجان شیرمحمدی نوشته که پیش از این نگارش رمانی به همین نام را بر عهده داشته و همزمان با نمایشگاه کتاب امسال منتشر شده است.
این فیلم قصه‌ای اجتماعی بر اساس روابط آدم‌ها دارد و جدیدترین فعالیت بهروز افخمی بعد از «سن پطرزبورگ» است. این کارگردان البته دو سال قبل فیلمی با عنوان «صدای تیره» را در کانادا ساخت که در بخش بین الملل جشنواره فجر به نمایش درآمد.
مهدی فخیم‌زاده نویسنده و کارگردان سینما دراین فیلم در نقش پرویز حضور دارد. وی عمدتا در آثاری که خود ساخت آنها را برعهده دارد مقابل دوربین قرار می گیرد و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» از معدود فیلم‌هایی است که فخیم زاده مقابل دوربین یک کارگردان دیگر بازی می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم