معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: 60 درصد تعهد اشتغال شهرستان دماوند از سوی ادارات تابعه تاکنون اجرایی شده است.

ˈعلی علیمحمدیˈ روز سه شنبه در نشست کمیته اقتصاد و اشتغال شهرستان دماوند در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری افزود: از پنج هزار و 780 سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان دماوند، تاکنون 60 درصد آن محقق شده است.

وی گفت: بسیاری از ادارات تمامی اقدامات خود را در سامانه ثبت نکرده اند که این امر موجب کاهش آمار فعالیت های انجام شده است و ضرورت دارد تمامی ادارات تا 17 اسفند ماه 92 نسبت به ثبت فعالیت های خود در سامانه اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دماوند افزود: شهرستان دماوند در سال 91 رتبه نخست ایجاد اشتغال را در استان تهران کسب کرد که در سال 92 تاکنون به دلیل عدم ثبت تمامی فعالیت ها، رتبه ششم را دارا می باشیم.

وی با نوید سالی پربار و زندگی بهتر در سال 93 برای همه ایرانیان گفت: در شش ماهه گذشته و با آغاز بکار دولت تدبیر و امید هم اینک چشم انداز اقتصاد کشور روند رو به رشدی داشته است که اگر کار مهمی هم در این مدت صورت نگرفته باشد، ولی کنترل تورم و ایجاد روحیه نشاط در مردم نوید بخش آینده خوبی در کشور در سال آتی است.

معاون فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به فعالیت های هسته ای هیات دیپلماسی کشور در این مدت گفت: با توجه به گشایش مالی پدید آمده در سال 93 اعتبارات عمرانی و اشتغال شرایط مطلوبتری را نوید می دهد که برای تحقق هر چه بهتر شرایط تلاش جمعی همه آحاد جامعه را می طلبد.

وی با تقدیر از ادارات میراث فرهنگی، بهزیستی، تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی و بنیاد شهید به دلیل اجرای تعهدات ایجاد اشتغال در سال 92 خواستار تلاش هر چه بیشتر سایر ادارات تابعه شهرستان در این خصوص شد.

در این جلسه رییس اداراه تعاون، رفاه و کار و امور اجتماعی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گزارشی مبسوط از فعالیت های این دو نهاد در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان ارائه کردند.

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) یاد و خاطره مرحوم ابوالفضل حاجی حیدری را که از حامیان و زحمتکشان عرصه خدمت به محرومان و از عناصر مهم کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بود، گرامی داشت. 

 

منبع: ایرنا