بر فراز بام ایران

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

نخستین تصاویر از حضور ناوشکن دماوند در دریای خزر + ویژگی‌ها

ناوشکن دماوند یا همان جماران۲ به‌عنوان جدیدترین ناوشکن ایرانی قرار است به‌زودی رونمایی شود و به رادار عصر که یک رادار آرایه فازی سه‌بعدی و همچنین سامانه موشکی صیاد۲ تجهیز شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران اعلام شد

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان های استان تهران مسیرهای راهپیمایی این روز بزرگ را اعلام کرد و از برگزاری 35 راهپیمای برای حمایت از مردم غزه در سطح استان خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تیم رباتیک دانشگاه آزاد دماوند عازم برزیل شد + تصاویر

با حمایت های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، تیم رباتیک این واحد دانشگاهی به مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۴ برزیل اعزام شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بزرگترین نمایشگاه کتاب دماوند در سال فرهنگ و ماه بندگی + تصاویر

۵ سالی است که حیاط مسجدالرضا(ع) گیلاوند در ماه مبارک رمضان، میزبان بزرگترین نمایشگاه کتاب در شهرستان دماوند می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بنیان و اساس ایمان اجتناب از گناه و معصیت است

حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدجواد حاج علی اکبریˈ همزمان با شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) و دومین شب قدر، در مسجد جامع شهر دماوند با اشاره به خطبه شعبانیه رسول اکرم (ص) افزود: پیامبر اکرم (ص) در این خطبه نقشه راه هدایت و بندگی را برای مومنان و عاشقان مسیر الهی روشن می کند تا از فضایل و ظرفیت های این ماه مبارک بهره گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد + تصاویر

همزمان با میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن گلریزان با حضور خیرین و نیکوکاران منطقه توسط اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

محفل انس با قرآن کریم در دماوند برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن؛ محفل انس با قرآن کریم همراه با دیگر برنامه های قرآنی در دماوند برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تاکیدفرمانداردماوندبه برگزاری باشکوه روزقدس وحمایت ازمردم مظلوم غزه

 فرماندار دماوند با تاکید به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و آواره غزه در فلسطین گفت: روز قدس باید به عنوان روز مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی و حمایت از ملت های آزاده و مستضعف جهان، بویژه مردم ستمدیده فلسطین، با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰