damavand pak

انجمن عمران محیط زیست شهرستان دماوند اعلام کرد این انجمن با مشارکت سایر سازمانهای مردم نهاد شهرستان دماوند (سمن ها) همچون سال گذشته با هدف تقویت فرهنگ عمومی حفظ محیط زیست و در راستای احیای سنت حسنه پاکسازی محلات، نسبت به اجرای دومین همایش میدانی پاکسازی محیط زیست شهری و روستایی شهرستان دماوند (روز دماوند پاک) اقدام خواهد نمود.

این برنامه در روز پنج شنبه مورخ ۷/۱۲/۱۳۹۳ رأس ساعت ۹:۳۰ با تجمع مردمی در میدان ۱۷ شهریور شهر دماوند آغاز و پس از طی مسیر تا پارک کوثر، با انجام برنامه هایی  نظیر نمایش خیابانی، مسابقه نقاشی ، بازیهای ویژه کودکان و گریم با رویکرد زیست محیطی ، پاکسازی محیط، قرائت بیانیه و تنظیم طومار خاتمه خواهد یافت.

در برنامه امسال به منظور مشارکت هر چه بیشتر مردم در محلّات مختلف، تعدادی از محله های شهر دماوند نیز انتخاب شده (۱۴ محلّه) و در محدوده اجرایی برنامه قرار خواهند گرفت. امید است اجرای چنین برنامه هایی نوید بخش فردایی بهتر برای شهرستانمان دماوند باشد.

بدین وسیله از عموم اهالی محترم شهرستان مان دماوند دعوت می نماییم تا در مسیر پاسداری و حفاظت از محیط زیست محل زندگی امان برای آینده فرزندانمان، به همراه خانواده خود در این برنامه حضور بهم رسانند.