معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: طبق آمار موجود در ایجاد اشتغال در این شهرستان تاکنون موفق به عمل به 60 درصد از تعهدات در دماوند شدیم.

علی علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصاد و اشتغال شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند بیان کرد: بر اساس گزارش‏های رسیده، امیدواری وجود دارد که تا پایان سال این آمار به 100 درصد برسد.

وی افزود: بر همین اساس، یک فرجه 10 روزه برای ادارات شهرستان قرار داده می‌شود تا میزان پرونده‌های موجود خود را در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت برسانند.

علی‌محمدی ادامه داد: بنابراین، در روز 17 اسفند جلسه دیگری در همین خصوص تشکیل و آمار نهایی دستگاه‌ها ارائه و بررسی می‌‌شود.

وی اظهار داشت: در مرحله نهایی چنانچه هر اداره‌ای در انجام وظیفه خود در این زمینه کم‌کاری کرده باشد، ضمن ارائه گزارش به اداره کل مربوطه تذکر داده می‌شود تا در کار خود سرعت ایجاد کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: روح کار در گزارش‏های موجود نشان‌گر این امر است که هیچ‌یک از ادارات شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال کم‌کاری نداشته‌اند و حتی برخی از ادارات بیش از تعهد نیز کار کرده‌اند.

 

منبع: فارس