فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: امروز آنتن‌های ماهواره در منازل ما،‌ فرهنگ و راه شهدا را هدف گرفته‌اند.

مهدی شیرازی عصر امروز در آیینی که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار و در آن، بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان در شهرستان دماوند افتتاح شد، با اشاره به شعار سال که مبتنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی است، بیان کرد: مردم روستای جابان عزم خود را امروز نشان دادند و هماهنگی آنان برای ارتقای فرهنگ و اقتصاد مورد توجه بوده است.

وی در ادامه گفت: با مدیریت جهادی که همه بسیجیان و مسئولان مرتبط در این ارتباط انجام خواهند داد، تلاش‌ها به ثمر خواهند نشست تا شاهد باشیم که همه 10 هزار نفر مردم ساکن روستای جابان بسیجی باشند و در بسیج ثبت نام کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند به سخنی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: هر کس دلش برای اسلام و انقلاب می‌تپد، بسیجی است و مردم این خطه نیز بسیجی هستند.

شیرازی تلألو و درخشش بسیجی بودن را شرکت در شجره طیبه صالحین و حرکت در جهت افزایش معرفت و بینش دانست و ادامه داد: بسیجیان باید هر روز در جهت زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) بکوشند.

وی خواستار تعامل و همکاری مسئولان روستای جابان در ساخت سوله ورزشی صالحین شد و اشاره کرد که این مجموعه فرصت مناسبی برای جذب جوانان این منطقه و دوری از انحرافات اخلاقی و فکری و دنیایی است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم و همتمان بتوانیم آنتن‌های ماهواره‌ای که در منازل ما فرهنگ و راه شهدا را هدف گرفته‌اند، از بین ببریم و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه دماوند طی حکمی، «عباس کاظمی» را به عنوان فرمانده بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان منصوب کرد.

لازم به ذکر است؛ روستای جابان دارای 40 شهید و یک‌هزار و 300 بسیجی و 10 هزار نفر ساکن است.

 

منبع: فارس