رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: بیشتر سالن‌های ورزشی شهرستان دماوند در ایام مبارک دهه فجر به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در این ایام اختصاص خواهد یافت.

سعید سنقری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر 92 در شهرستان دماوند بیان کرد: همه هیئت‌ها باید برنامه‏های پیش‌بینی شده خود را به صورت مصور به اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اعلام کنند تا هماهنگی لازم در برگزاری مسابقات و افتتاحیه جشنواره فجر 92 صورت پذیرد.

وی در ادامه نکاتی پیرامون برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: هیئت‌ها با اجرای مسابقات ورزشی، فضای سالن‌ها را پرهیجان و مملو از ورزشکار و تماشاچی کنند و از تمام امکانات در جهت هرچه باشکوه‏تر شدن این مراسم بهره گیرند.

در پایان، هیئت‏های ورزشی دماوند، برنامه‌ها و نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها و عدم تداخل مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه برنامه‏ریزی و هماهنگی هیئت‏های ورزشی در خصوص برنامه‏های فرهنگی و ورزشی فجر 92 شهرستان دماوند با حضور رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به همراه همه هیئت‌های ورزشی در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

 

منبع: فارس