رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: بسیج تهدیدی برای دشمنان نظام است و روز به روز باید تقویت شود.

همایش فرماندهان بسیج ادارات شهرستان دماوند با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان تهران و مسئولان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این مراسم در سخنانی به نقش و جایگاه بسیج اشاره کرد و گفت: چتر بسیج و بسیجی امروز تهدیدی برای دشمنان نظام در داخل و خارج شده و بسیار جای خرسندی است که ادارات و ارگان‌های دولتی نیز با تشکیل حلقه‌های بسیج در تامین امنیت سهیم شده‌اند.

محمود صفری در ادامه افزود: بسیج از بدنه و متن مردم تشکیل شده و به لطف خداوند، اکنون جایگاه بسیج در کشور در وضعیت درخشانی قرار دارد.

وی تصریح کرد: این مهم باید هم‌چنان در همه مقاطع و در جای جای ایران اسلامی درخشنده‌تر شود و مثل دریایی خروشان، پربرکت و پرفیض در تمام زمینه‌ها و در روح و روان همه ما جریان گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به حضور بسیجیان پایگاه شهید بهنام و حضور 80 درصدی کارکنان در این پایگاه افزود: مفتخریم که از تشکیل این پایگاه در بین ادارات شهرستان بیش از 80 درصد از کارکنان که اغلب رزمنده و ایثارگر و از برادران و خواهران و فرزندان شهدا هستند، متبلور شده است و با نشان ایثارگری در عرصه اصلاح و تربیت مددجویان و افراد خلافکار و بزه کار جامعه گام برمی‌دارند.

 

منبع: فارس