رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند از بهره‏برداری از مجتمع فرهنگی و هنری روستای اوچونک در دهه مبارک فجر خبر داد.

موسی بهرامی در خصوص پروژه‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر بیان داشت: چند پروژه‌ قابل بهره‌برداری در بخش مرکزی دماوند داریم که از آن جمله می‌توان به مجتمع فرهنگی و هنری در روستای اوچونک اشاره کرد.

وی همچنین به ایجاد بستر و امکانات حضور مردم روستاها در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: این امر را در جهت دفاع از آرمان‏های انقلاب و حمایت از دستاوردهای نظام و دولت در دستور کار خود قرار دادیم.

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند ادامه داد: وسیله ایاب و ذهاب شرکت ‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم را از تمام روستاها پیش‌بینی کردیم تا همه دوست‏داران انقلاب در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند و دشمنان نظام یک بار دیگر متوجه شوند که مردم در صحنه حضور دارند.

مردم همیشه یاور انقلاب بوده و هستند

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند در بخش دیگری از این گفت‏وگو، با بیان اینکه مردم همیشه یاور انقلاب بوده و هستند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و همت مردم و کمک خداوند متعال به پیروزی رسید.

بهرامی با تأکید بر اینکه انقلاب به سادگی به دست نیامده است، گفت: بسیاری از علما و شخصیت‌های کشور پیش از انقلاب زحمات زیادی کشیدند و شکنجه‌های زیادی تحمل کردند تا این انقلاب به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که پس از 34 سال از این پیروزی به ویژه پس از رحلت حضرت امام، هر سال مراسم جشن انقلاب با شکوه‏تر از سال‏های قبل برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح کشور در شهرها و روستاها، تجدید پیمانی مجدد با راه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

 

منبع: فارس