رئیس بسیج کارمندان شهرستان دماوند گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و تفکر بسیجی اولویت امسال است که باید بدان توجه شود.

همایش فرماندهان بسیج ادارات شهرستان دماوند با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان تهران و مسئولان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

همایش یک روزه فرماندهان بسیج ادارات شهرستان دماوند با حضور حسن حقیقت رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، احمد آقاعباسی فرمانده بسیج ادارات و کارمندان بسیجی شهرستان و ... در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

رئیس بسیج کارمندان شهرستان دماوند در این همایش، در زمینه محورهای اصلی این همایش صحبت کرد و اظهار داشت: توسعه، تقویت و تثبیت فضای ارزشی در دستگاه‌ها و نهادهای اداری محورهای اصلی بسیج در این همایش هستند.

آقاعباسی اظهار داشت: بسیج میراث و یادگار ارزشمند حضرت امام راحل و شهدای افتخارآفرینی است که عاشقانه و با بصیرت راه و مرام حضرت امام حسین(ع)، سرور و سالار شهیدان را انتخاب کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معرفی ماموریت‌ها، رسالت و نقش بسیج کارمندان از دیگر برنامه‌های محوری این روز بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری و تفکر بسیجی همچنین تبیین شعار سال در دستگاه‌ها، نهادها و ادارات متناسب با ماموریت آنها از برنامه‌های مهم روز محسوب می‌شود.

رئیس بسیج کارمندان شهرستان دماوند از زحمات رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و همه فرماندهانی که در این جلسه حضور داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: فارس