از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حکم امام جمعه دماوند به مدت سه سال دیگر تمدید شد.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برای سومین دوره متوالی حکم امامت جمعه دماوند را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد.
در این حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدˈرضا تقویˈ، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ آورده است: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شما به اطلاع می رساند حکم امامت جمعه جنابعالی به مدت سه سال تمدیدشد.

در ادامه این حکم آمده است: انشاءالله با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات گذشته بتوانید در جذب عموم مردم و به خصوص جوانان عزیز به نماز جمعه و باشکوه تر برگزار کردن این فریضه بزرگ الهی، همچنین ایجاد وحدت و همبستگی موفق باشید.
حجت الاسلام و المسلمینˈ محمد علاءالدینیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مسوولان شهرستان دماوند، مردم همیشه در صحنه این شهر و نیز خبرنگاران منطقه در انعکاس خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: نقش ائمه جمعه در حفظ کانون وحدت و همدلی نقش موثری است که لازمه آن حرکت در مسیر ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.
وی بر حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: امروز نماز جمعه سنگر عبادی سیاسی ملت مسلمان جهان است که می توان با حضور پرشور در این سنگر، اهداف دشمن را خنثی کرد.

 

منبع : کیلان نیوز