فرماندار شهرستان دماوند در جلسه بررسی ساماندهی مسائل و مشکلات پیست آبعلی گفت: شهرداری آبعلی باید مدیریت واحد پیست اسکی آبعلی را بر عهده بگیرد.

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه بررسی ساماندهی مسائل و مشکلات پیست آبعلی گفت: شهرداری آبعلی باید مدیریت واحد پیست اسکی آبعلی را بر عهده بگیرد و به عنوان یک هماهنگ کننده دیگر نهادها را در این موضوع هدایت نماید
ناصر محمودی فرد افزود: نداشتن مدیریت واحد نقیصه اصلی مجموعه پیست اسکی آبعلی است و به نظر می آید مدیریت چندگانه باعث شده تا مشکلات این منطقه ورزشی و توریستی بیشتر شود.
وی با اشاره به نگاه دولت در واگذاری امور به بخش خصوصی اظهار داشت: همه دستگاه ها در این امر باید نقش تسهیل کننده داشته باشند و راه را برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی باز کنند و خود مدیریت کلان را بر عهده گیرند و راه بلند مدت عبور از مشکلات پیست اسکی آبعلی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این بخش است.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به مصوبات جلسات گذشته تصریح کرد: در سال گذشته که پیست اسکی آبعلی با مشکلات زیادی رو به رو بود جلساتی به منظور رفع آن مشکلات تشکیل شد اما مصوبات آن به اجرا در نیامده است و امروز ما را با مشکلات بیشتری مواجه کرده است
فرماندار شهرستان دماوند از شهرداری آبعلی خواست تا مدیریت پیست اسکی آبعلی را بر عهده گیرد و به ساماندهی دستگاه ها و مجموعه عوامل پیست اسکی اقدام نماید.
 وی دعوت از شرکتهای خصوصی امنیتی که زیر نظر نیروی انتظامی اداره می شوند را به منظور ایجاد نظم و امنیت در پیست اسکی آبعلی مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرح وظایفی که برای این شرکت ها در نظر گرفته شده بسیاری از دغدغه های موجود در پیست را برطرف می نماید.

 

منبع: فرمانداری