شورای هماهنگی موقت برای پیگیری تشکلات بنیاد تدبیر و امید استان تهران در مراسمی و با صدور حکمی از سوی علی خداوردی عضو هیات رییسه و دبیر کل بنیاد تدبیر و امید کشور معرفی و تشکیل شد.

مسوول امور رسانه ای شورای هماهنگی موقت بیناد تدبیر و امید استان تهران روز دوشنبه به نقل از دبیرکل بنیاد تدبیر و امید کشور درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارکرد: بنیاد تدبیر و امید ایرانیان با اعتقاد کامل به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برآیند کوشش های گروهی، جمعی از دوستداران و حامیان متخصص و مجرب دولت یازدهم در قالب سازمان مردم نهاد و با هدف حمایت از حکومت قانون و ایجاد شرایط مناسب جهت حضور نخبگان و شایستگان گمنام و خارج از قدرت به عرصه خدمت به مردم شریف ایران تشکیل شده است. 

علی آمارلو افزود: این بنیاد، سازمانی مردمی، غیر دولتی و غیر انتفاعی بوده و به دور از همراهی با هر گونه جریانات مقطعی اجتماعی و سیاسی است.

وی گفت: این بنیاد به دنبال برآوردن اهداف درازمدت و آرمانهای خود که همانا اهداف دولت تدبیر و امید است با تلاشی همه جانبه برای ساختن ایرانی آباد برای همه ایرانیان و تشکلی کاملا مستقل و بدون هیچگونه وابستگی به هیچ نهاد و یا تشکل دیگری فعالیت می کند.

مسوول رسانه ای این شورا با بیان اینکه در این نشست اعضای شورای هماهنگی موقت بنیاد تدبیر و امید استان تهران معرفی شدند، گفت: در این نشست همچنین هماهنگی لازم برای برگزاری جلساتی به منظور حضور اعضای ستادهای شهرستان تهران و مناطق جهت تشکیل هیات رییسه بنیاد تدبیر و امید استان تهران که بزودی انجام می پذیرد، صورت گرفت.

در این نشست که علاوه بر خداوردی، مهرداد باقری و جواد جمشیدی دیگر اعضای هیات رئیسه و تعدادی از مسئولان ستادهای استان تهران نیز حضور داشتند، مسعود غلامی، علیرضا حشمت زاده، محمد تبرائی، علی آمارلو و خانم پرستو نوروزی به عنوان اعضای شورای هماهنگی موقت بنیاد تدبیر و امید استان تهران معرفی شدند.

 

منبع: ایرنا