شهرداری- مراسم معارفه شهردار جدید دماوند با حضور مدیرکل شهری استانداری تهران و با ابلاغ حکم ˈسیدحسین هاشمیˈ استاندار تهران، برگزار شد.

 

 

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، با تقدیر از خدمات دو ساله مرتضی همتی شهردار سابق دماوند و فعالیت سه ماهه سید کمال سادات بعنوان سرپرست شهرداری، "عباس صفری" به سمت شهردار جدید این شهر معرفی شد.
در حکم استاندار تهران که توسط ˈمنوچهر ثنایی موحدˈ مدیرکل امور شهری استانداری تهران قرائت شد، آمده است: بنا به صورتجلسه شماره ۴ مورخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۲ شورای اسلامی شهر دماوند و در اجرای تبصره ۳ ذیل ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ به موجب این حکم به سمت شهردار دماوند منصوب می شوید.
امید آن دارم که با جدیت، اهتمام و بهره گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها، سازمان ها و شورای اسلامی شهر و با اتخاذ تدابیر اجرایی و موثر، در جهت ارتقا هرچه بیشتر خدمات رسانی به شهروندان هم راستا با برنامه های دولت تدبیر و امید در حیطه وظایف قانونی شهرداران موفق و موید باشید.
امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین، مسؤولان محلی و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مدیران و مسوولان شهری و شهرستانی از جمله مدعوین این مراسم بودند.

 

عکس های خبری