نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با استفاده از فرصت مغتنم ایام الله دهه فجر به بازخوانی آرمان های انقلاب برای آحاد جامعه بخصوص جوانان پرداخت.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ عصر سه شنبه اظهارکرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه هدف و آرمان بزرگ ملت ایران در راه به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، تکریم خانواده های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بازخوانی اهداف انقلاب و حتی تبیین و تشریح وضعیت کشور در مواجهه با جبهه استکباری غرب و مسائل هسته ای از تریبون های مختلف، باید در این ایام در دستور کار قرار گیرد.

مشهدی عباسی افزود: جوانان و بخصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب باید در جریان مسائل روز جامعه و جهان قرار بگیرند و بدانند که به چه دلیل انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای قرن در کشور و جهان رخ داده است.

وی در خاتمه هشدار داد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که پرداختن به مسائل حاشیه ای در ایام الله دهه فجر موجب دوری از آرمان های اصلی انقلاب و حرکت در مسیر آن نشود.

انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و شرکت آحاد مردم شکل گرفت و مردم در مقابله با ارتش تا دندان مسلح رژیم وابسته پهلوی و دادن شهدای بسیار توانستند پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زنند و نظام اسلامی و مردمی را در ایران اسلامی پس از سقوط رژیم ستم شاهی برقرار کنند.

اکنون ملت بزرگ ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را به یاد امام، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس که با نثار هستی خویش در برابر دشمنان زبون ایران اسلامی مبارزه کردند و گامی به عقب برنداشتند، جشن می گیرند.

 

منبع: ایرنا