نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه انواع یارانه های نقدی، کالایی، ارائه خدمات دارویی و درمانی و سایر خدمات باید با هم و در کنار هم دیده شوند و در مجموع وضعیت کنونی یارانه ها در کشور باید ساماندهی شود.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ روز چهارشنبه، با اشاره به مطرح شدن طرح حذف یارانه های نقدی و در عوض رایگان شدن خدمات دارو و درمان، اظهارکرد: حذف یارانه نقدی به صلاح جامعه نیست.

وی گفت: اقشار بسیار آسیب پذیری در سطح جامعه زندگی می کنند که مبلغ ماهانه 45 هزار و 500 تومان یارانه نقدی، پاره ای از مسائل و مشکلاتشان را پوشش می دهد و مؤثر است.

مشهدی عباسی افزود: یارانه کالایی که این روزها بر سر زبان ها افتاده نیز به دلیل حمایت از تولید داخلی و ممانعت از تزریق بیشتر پول به جامعه که یکی از عوامل تورم زا است، فواید خاص خود را دارد.

وی تاکید کرد: البته طرح یاد شده طرح بسیار خوبی است، اما جامع الاطراف دیده نشده است.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف یارانه نقدی مخالف است، خاطرنشان کرد: همه انواع یارانه های نقدی، کالایی، ارائه خدمات دارویی و درمانی و . . . باید با هم و در کنار هم دیده شوند.

وی بطور نمونه با اشاره به برخی اقسام بیمه که خدمات خوبی به بیمه شوندگان ارائه نمی کند، تصریح کرد: همه چیز در این طرح به نحوه مدیریت موضوع باز می گردد تا طرحی جامعه و همه گیر پخته شده و ارائه شود.

گزارش ایرنا حاکی است؛ طرح پیشگفته طی برنامه های تلویزیونی و با حضور کارشناسان مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی به آن رأی مثبت دادند.

 

منبع: ایرنا